Dålig kvalité eller var det glassen!

Då var den gjord! Årets första Jordgubbssaft! Finns inget godare än hemgjord saft tycker jag!

Årets första minigolfrunda är också gjord! :) Jag och syster tog en match med Thea igår och det var ju riktigt KUL även om inte man vann!




Man lära stänga igen mun när Thea skulle slå! Annars var risken stor att man blev av med en tand eller två ;)

Och igår fick man svar på tal över allt glassätande nu i sommar! Sätter på mig jeansen och böjer mig ner och RITSCH så rivs jeansen sönder i arslet!
Har jag blivit tjock? Eller ska jag skylla på dålig kvallité
                                                
Nog för att det är inne med trasiga brallor MEN detta var kanske på fel ställe!

Jag satt och kollade på Kort nyss från när Thea var precis lika gammal som Lydia är nu och det är alltid lika roligt att jämföra, här är ett par bilder! :)





Nej nu ska jag gå och duscha nu orkar inte jag nå mer idag! Känns om att tjejerna har slukat mig helt och hållen, precis som en orm som slukar en kanin!


Kommentarer
Postat av: Erika

Va hurtig du är då kvinna, för det var väl dig o Thea jag såg i förmiddags? ;)

2009-07-06 @ 17:11:40
URL: http://eccee.blogg.se/
Postat av: Erika

Tack :)

Haha men det förstår jag :) Vi åkte förbi i bilen o såg dig :)

2009-07-07 @ 10:30:10
URL: http://eccee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0