En rövare i poolen!

Åh så gott! Har nyss stekt årets första kantareller och gjort en svampsås! GUD SÅ GRYMT GOTT!
Mamma och pappa hade plockat igår, så då fick jag lite och finns det nå godare än smörstekta kantareller tro!
                                                    

Nu vill jag ha Sol och Värme igen! Är det regn två dagar på rad blir man så rastlös och så tror man att sommaren är slut.... Det var två skator som hade tagit över Lydias barnpool i morse! Dom bråkade och flaxade och kraxade där i!
Men men! Hellre en rövare i Poolen, än en Poolare i röven skulle man ju också kunna säga!

Idag ska det bli en rensning bland kläder! Har hittat en del kläder som jag inte visste att jag köpt! En del kläder som är helt nya... Får försöka göra mig av med dom! :) Jättefina klänningar t.ex som Jag köpt åt Thea!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Eller som Johan Lundin hade på en bild i sitt rum:

Hellre en tårta i vasken än en vårta på tasken!!!!!

2009-07-21 @ 09:34:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0