Cykeltur på 3 mil!

Idag säger jag GRATTIS till min kära vän Johanna som fyller 25 år! Tiden går fort.. fast ändå funderar jag över att jag inte blivit äldre än så ändå.. Skulle faktiskt kännas bättre att vara 28 ibland!

Igår kände jag för en utmaning! Och bestämde med Jeanette att vi skulle cykla till Vinnersjö och tillbaka! Vi kom på idén kl 21 och det var nog lite för sent för det blev Isandes kallt när solen gick ner!
Jeanette och jag hade lite olika cyklar.. Min ville liksom gå fortare än hennes på något märkligt vis! och hon är fortfarande totalt övertygad om att det var cykelns fel och Inte min grymma kondition! (skämt!)



TUR att jag fick tag i världens bästa Arbetshandskar! Mina händer frös till isbitar! Jaa ibland är man iaf på rätt ställe iaf!
Det blev en lång tur, vi var nog nästan till färnbo tror jag, för när vi kom hem hade vi cyklat  minst 3 mil!

I morse när jag gick in på Toa fick jag se att Kattungarna har vällt ner min Gamla tokfina vas/tillbringare som jag haft i fönstret där.. Ja vad säger man! Är det inte ungarna så är det någon annan! Jag som tyckt så mycket om den där gamla charmiga kannan!
                                             


Kommentarer
Postat av: Grannen...

Ja på nått konstigt vis så hamnar man år det hållet..kan det vara nått magnetiskt ditåt??

2009-07-21 @ 16:47:06
Postat av: Jeanette

Fy vilken ofördelaktig bild på mig! Jag kommer och hälsar på imorgon så du kan ta en ny. Och ja... vilken cykel man har spelar stor roll!

2009-07-21 @ 17:01:39
Postat av: Jenna

Duktigt att cykla så låångt! :-)



Ja gummistövlar behövs ju i detta land har man nu insett. Brrrr.

2009-07-21 @ 20:17:41
URL: http://jennaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0