Semlor på Ica!

Vilddjur!

Lydia började morgonen med att rita med bläck på min nymålade vita byrå!! :( Medan jag och Thea åt frukost i lugnan ro!
... Sen när jag skulle gå upp och borsta tänderna så ropar Thea på mig!! Rusar ner och får syn på Lydia som står och häller ut en blomma med jord rakt i soffan och vispar runt det med händerna! *puh!* Helt svettig!

Annars en del inplanerat idag! Hade tänkt tagit en tur till Söderfors nu på e.m men det krockade så då blir vi hemma ist, ska ta tag i målning av möbler nu medan Lydia sover!
Annars är det lugnt, en träff med Alice också innan hon drar ut på Nya äventyr! Alltid roligt!

Såg Semlor igår på Ica när jag handlade, kändes lite tidigt men det kanske är nu man äter såna? Jag trodde det var i mars! :) Tycker Ni om semlor? Jag tycker inte alls att dom är så goda som folk säger, men en hembakt semla är riktigt festlig så en sådan skulle man kunna lyxa på sig!

Oj vad tiden går! Nu väntas lunch! Rester med torsk och potatis och äggsås! Inte alls dumt!

Lägger in en bild från Januari förra året :-) Sååå fort tiden går!

KRAM!


                                           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0