Olycksdag på Dagis!

Det blev en kort sväng för Thea på dagis idag! Jag hann bara lämna henne och hem och klä av mig och Lydia så ringer dom från dagis igen!
Thea hade ramlat från en hög häst och slagit i ryggen och slutade aldrig skrika.. Först tänkte jag.. jaja... lugn! Mitt barn skriker alltid högst av alla och Läängst av alla! MEN det var faktiskt synd om henne, så det var bara att åka hem igen!
Så nu är det Bullerbyn på dvd som gäller!

Vi hade en mysig eftermiddag med gammelmorfar igår! Utflykt med korvgrillning! Vi åkte spark på isen och testade fiskelyckan med att pimpla också! Morfar var såå gullig och lekte med tjejerna och själv satt jag i en stol i den härliga vintersolen!

Nu ska jag måla lite igen!

KRAM o hörs snart igen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0