Nostalgin fortsätter kära kusiner!

Hej!

Idag har det varit en alldeles jättebra dag fast egentligen utan anledning, men har haft det så lugnt ch skönt och Lydia och jag fick en rolig förmiddag!
Mitt på dagen hade jag tid hos frissan och det var inte en dag för sent! Kändes fräscht att få klippa bort lite och förnya färgen lite!

Ikväll åkte vi spark till Ica och Ojj så roligt det var! Thea och jag tävlade och det gick så bra för det var så här lagom isigt! :) Så det får bli en tur imorgon kväll också om tempraturen ute är lika då!
Träffade Magnus på Ica iaf.. Kom och tänka på den här roliga bilden som jag måste visa från när vi var små! :)



Visar även en fin bild på Min Moster och kusin Alice Svensson :-) Visst är det sött!



Nu ska jag och Thea läsa kvällens saga sen är det Godnatt! Imorgon är det dagis för den stora och Kyrkis för den lilla!
Hörs igen,,,!!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej! Lyckost er som kan åka spark.. Det funkar inte här... Här sandas hela cykelbanan =( Inte alls nå roligt... Har bott i Gävle i lite mer än 8 år nu och jag har inte sett många sparkar på den tiden... Hoppas ni får trevligt på kyrkis i morrn.. Här är det skola o dagis som gäller =) Kramar

2009-01-28 @ 22:18:26
URL: http://hannizjansson.blogg.se/
Postat av: mia

Alltså den ungen (Alice :))

måste ha varit helt underbar

som liten!..



He he

söt..



;)

2009-01-29 @ 14:54:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0