Lika trött som Leif GW men här kommer mössan!

Hejsan!

Borde sova, trött som självaste Leif Gw men det är ändå så trevligt att få en liten stund för sig själv så här på kvällskvisten!
Och när jag skriver "VILL någon se min pigtittare" Då ska ni ropa JAAAA Jag vill se visa visa visa!!! typ!! men vad händer.. jo.. Ingen svarar! Men Men! JAG bjuder på en bild iaf ;)

Smyger även in en bild på en riktig tant i en konstig mössa!! Alltså HUR kan någon köpa en sådan mössa som är så lurvig och stor!? Jo! för att då är de ingen som missar mig!

DET NI!

För övrigt.. Eftersnack ikväll var en höjdare, en sådan låång intervju med Bästa kusin Alice Svensson! Riktigt kul eftersom tv programmen innan inte var så kul!

GODNATT!


Min Nya stilstämmare!


En tant i en ny mössa!



Lydia tittar på sop bilen utanför! Hon är såld på traktorer och stora plogbilar och sånt! Kvinnligt va!!

Kommentarer
Postat av: mostern

måste bara reagera på ett ord, "stilstämmare" vad är det för nåt ord...? är det nytt det??



PS mössan kan väl inte rå för att du ser ut som en tant...;-)eller? det måste kännas HEMSKT att vara så gammal som snart 25år!!

2009-01-22 @ 08:29:10
Postat av: Jenna

Oj vilka fina prinsesskronor! Var är dom köpta? :)

2009-01-22 @ 13:46:51
URL: http://jennaj.blogg.se/
Postat av: J

Vart var dom köpta? =) blev ju helt kär i dom!

2009-01-22 @ 22:43:28
URL: http://jennaj.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tråkigt att man inte fick nå svar. Tänkte jag såg du svarat alla andra :p menmen.



Är väl Hanna som kanske tuttat i nån osann liten saga som vanligt :) ? Inte för att du har med det och göra men man vet ju aldrig.



Jag ser ioförsig inte inläggen så dom kansk inte kommit in? Skumt. Men jag skrev iaf; Var är kronorna köpta? :)

2009-01-23 @ 15:56:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0