Let´s Dance Thea!

Jaa ikväll Börjar det! Säsongs start för Theas dans träning.. ! Beställde Nya danskläder åt henne som kom hem med posten idag! *wie!*
Fick även hem min Nya PEAK jacka som jag beställt och OJ va snygg den var, kände mig nästan lite divig i den haha!

Jag och L var till Kyrkis en sväng.. Men L har så ont i munnen så det var mestadels gnäll och så från hennes sida stackarn! Stekte korv och potatis till lunch och det är riktigt gott att äta såå enkelt ibland! Underskattad mat..!

Nej nu ska jag ta mig en promenad innan det är dags att hämta på dagis!


Kommentarer
Postat av: erika

Åh verkligen en söt thea! :)

hälsa så mycket från mig

2009-02-03 @ 11:21:29
URL: http://eriikal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0