Invigning av vårt Hus!

Ja då var det Min tur då! Helt omöjligt att sova inatt, svällde igen totalt i halsen och mådde riktigt Skit!
Ringde Hälsocentralen i morse och tanten försökte åter igen säga att jag säkert inte hade så ont och att de "faktiskt brukar" göra mest ont på morgonen, SOM OM inte jag vet det redan!!
Fick iaf komma dit och Jag har -- HALSFLUSS!

Tråkigt, så nu har man börjat med en pencillinkur själv också!
Lydia har hållt sig relativt lugn idag vilket känns otroligt skönt när man ligger som en död abborre själv!

Visar ett kort från invigningen av vårt hus - taget 1901



Är det inte VACKERT!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Rena rama sjukstugan hos er tror jag :) Vi har varit till IKEA o stor shoppat idag :) Nu siiter vi o tittar på när snön vräker ner :) Hoppas ni blir friska snart :) Kramar

2009-01-20 @ 14:29:31
URL: http://hannizjansson.blogg.se/
Postat av: erika

bra blogg du har! :)

2009-01-21 @ 12:50:43
URL: http://eriikal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0