Häst med stora näsborrar!

I morse startade inte Bil J*veln igen!! Jag förstår inte varför den alltid ska krångla för MIG!
Ut med båda ungarna med overall och ryggsäckar och skit och så är det bara att vända in igen och ringa alla man kommer på!

Nåja! Nu är det slut på gnäll Amanda!

Idag är det storstädning av tvättstugan som gäller.. Det ser inte så kul ut där inne då jag har börjat förvandla min tvättstuga till ett förråd! Och det är absolut inte alls bra!!
Men fint ska det bli! Och nu tog jag en kaffe och data paus!

Rymde en häst ifrån Eidhagens idag och jag blev totalt livrädd när en stor hög svart här står och GLOR rakt in i mitt köks fönster och det bara ångade och kokade ur näsborrarna på han!!! Sen vände han och satte akut fart mot Wallerängs hållet! Jag lära fort dra in Lydia som stod ute och sov.. tänk om hon fått oväntat besök av en frustande häst!

Nej nu lär jag fortsätta!
Ta en kaka och var Glad vetja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0