Boxningsmatch med Gävleborgs virus!

Hallå där!

Sjukstuga var rätta ordet, En liten Varning kommer här! Något virus som inte är så trevligt rör sig i luften nu!
Det är ett virus som sätter sig lite här och var i kroppen och man har svårt att bli av med det! Fick besked idag på Gävle Sjukhus!
Det drabbar många och sätter sig i ögonen, i halsen, flyttar sig sedan till Ljumsken och underlivet och även huvudet drabbas! Ingen kan säga vad det är, går inte att bota med pencillin då det Ej tar på virus!

Själv har jag nyss genomgått både ögoninflammation och halsfluss.. och är beredd på nästa boxningsmatch!!
Min dotter fick det i öronen och har nu fått det på låren! SKIT KONSTIGT!

Jaja! Upp med hakan.. Idag har Jag nämligen köpt en otroligt helt underbar pigtittare (heter det så tro?) en ljuvlig gammal spegel med mkt skavanker och ramen målad i vackert Grå! jag är SÅ nöjd! Så nu står två små ljus tända där och förgyller min sjuka vardag! Om ngn vill se kanske jag kan ta en bild?

Thea leker hos Grannen och Lydia sover en lur! Så jag ska ta och börja med köttfärssåsen!

Mycket nöje! Återkommer ikväll, med flera bassilusker! ;)

KRAMAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0