Mani på gummistövlar! Va är de för fel på mej!!

Snabbt inlägg innan jag kommer av mig!
Är nämligen Stoor städning här idag! Jag har vänt upp och ned på hela huset och sorterar kläder, skor och ändrar om på allt och OJJ så mkt som kommer fram som man glömt att man hade. . . .

EN sak jag kommit på är att Lydia ar FEM (!!) par Gummistövlar.. 15 månader gammal..
Vet inte vad det är för fel på mig för av alla skor som finns så har jag något ovetande intresse av just Gummistövlar!
Fråga mig inte varför, för skon är ju inte vacker precis och HUR ofta används dom då??
Det är OFTA jag kommer hem med ett par gummistövlar till ungarna och den fula ovanan lär jag sluta med helst NYSS! För mina barn använder inte ens såna...

Skrev inget igår.. För min dator jävlades lite med mig, Allt försvann och återställdes helt och jag var som ett VRAK! Alla bilder var puts veck t.ex... Så jag fick göra systemåterställning m.m. SEN blev allt som vanligt igen! =)

Nu ska jag fortsätta städningen! Bilder från resultatet samt min Underbara söndaskväll kommer senare under dagen!

KRAM!

Kommentarer
Postat av: Fia

Vad duktig du är...jag skulle också behöva såna ryck här hemma.....jag lägger ett par tidningar i er brevlåda senare idag....läs om du vill annars kan du bara kasta dem....städa på....kram Grann-Fia

2009-02-02 @ 12:06:42
Postat av: Jenna

Fick vi inte se nå bilder från resultatet? :) Hihi

2009-02-04 @ 11:31:18
URL: http://jennaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0