Lyx möte med färska räkor! Tror det är precis vad jag behöver!

Goddag mina vänner!

Nyss hemkommen efter att ha varit på Äventyr i stort sett hela dagen!
Åkte ner till Kyrkis på förmiddan :) Alltid trevlig att komma iväg en sväng innan lunch också!

Sen medan Lydia sov middag åkte jag och Thea och tränade styrka i 35 minuter! Och efter det fick vi kaffe hos Inger ch OJJ va det var längesen vi var dit!
Thea sa: Vilken tur att du tränade så jag fick leka med Inger lite =)

Sen väntade annanaspaj och Glass hos Hanna :) Det var verkligen mumsigt, och TUR att jag tränat innan också :p


Nu är vi hemma och busar igen! Jag har precis satt in torskgratäng i ugnen och börjat med en äggsås!

Ikväll väntas ett möte på Kyrkis.. Ett riktigt Lyx-Mamma möte faktiskt, vi ska äta Färska räkor och ha riktigt trevligt är det tänkt!

En lite rolig händelse idag! Arbetarbladet ringde mig och berättade att jag JUST vunnit en Sverigelott! Det ni!
Och anledningen till det vår ni se senare i veckan! ;) Spännande va!

Kommentarer
Postat av: Anonym

en cliffhanger..va intressant

2009-02-10 @ 22:12:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0