Ett gottartips som jag tror Ni gillar...!

Fredag kväll är lite utav en "gottar kväll" hemma hos oss.. Det har blivit så.. och känns som det passar oss bättre än lördagen!

Och appropå Gott och godsaker så är det hos många ett känsligt ämne.. ...
Det är många som inte unnar sig detta, många som tänker jämt och ständigt på vikt och kalorier och allt vad det innebär.. och det är så SYND tycker jag att vi tjejer (oftast) ska behöva klanka ned på oss själva och se oss som ngt överviktig här och ngt mullig där och lite bred där och si och så!

Så otroligt synd, då det ofta är Bullshit! Lite hull är FINT tycker jag.. Jag själv tänker också mycket på vad jag stoppar i mig, men försöker att släppa på spärren ngn/några dagar i veckan..

Trots att jag allt som allt gått ned över 35 kilo i vikt i mitt liv så kan jag Idag känna mig tjock!
Jag skulle aldrig kunna se mig själv som smal, aldrig kunna känna mig bekväm i bikini.. SYND!
Man borde inte bry sig.. Synd att dagens Media, samhälle m.m. förstör unga tjejers självförtroende m.m.

Nåja.. Jag ska iaf ge Er ett litet tips, för er som är som MIG.. att man vill äta, men inte allt för onyttigt..
Jag har ikväll ätit En stor fruktsallad (som jag gjort iordning tillsammans med mina tjejer)
- i fruktsalladen hade vi: Banan, Kiwi, Apelsin, Äpple, Hallon, vindruvor och päron! Till detta så åt vi en rejäl klick med KESO - Smak av Päron och Vanilj!

LJUVLIGT Gott och man kan vrääka i sig hur mycket som helst utan att det är någon fara alls! Det stillar VERKLIGEN Sötsuget.

                                     

Lika gott för vuxna som för barn..! Perfekt som mellis. fredagsmys m.m.



Ikväll hejar jag på Magnus i Let´s Dance som för övrigt är rätt så tråkigt i år! Kramar från MIG!

En sak till, Jag skulle nog vilja bli Psykolog.. Jag gillar faktiskt att Lyssna, fick den känslan i mig idag bara!

Kommentarer
Postat av: Jenna

Visst är det gott med keso och fruktsallad?! MUMS! :)

2009-02-13 @ 22:37:57
URL: http://jennaj.blogg.se/
Postat av: erika

Ha en riktigt bra alla hjärtans dag! :)



hälsa Thea och Lydia! :D

2009-02-14 @ 11:02:43
URL: http://eriikal.blogg.se/
Postat av: Fia

ett annat gott tips är som följer:

smält 50g vit choklad och rör i 1 dl naturell youghurt....ringla det öcer din fruktsallad....mums det med....kram

2009-02-14 @ 12:07:54
Postat av: Ida

åh, fruktsallad ska jag nog göra ikväll =)

2009-02-14 @ 13:39:17
URL: http://ihuvudetpaida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0