Fet- Tisdag...!

Goddag på Er!
Tiden fantasin och uppkopplingen har inte varit med mig det senaste dygnet, därav dåligt med blogginlägg från mig sida!
Igår var vi och hälsade på Camilla en sväng för jag var lite nyfiken på hur vagn och vagga blev, alltid roligt med sånt tycker jag.. Tog lite bilder men sitter just nu vid en annan dator så kan tyvärr ej visa. Däremot hittade jag en bild på MIG när jag precis hade köpt vagn när Lydia skulle födas.. Känns som en evighet sedan!


Jag med vagnen 1 ½ månad innan hon föddes!

Jag var "Kyrkis ansvarig" idag för öppning och stängning.. Gissa vem som hoppar in i bilen och är på väg att åka därifrån utan att låsa? Joo JAG.. Smög ut ur bilen igen och skynda mig att låsa och hoppades att inte ALLA skulle se :)

Dagens Radio prat har varit Semlor och Kronprinsessans förlovning, Fruktansvärt ointressant! Låt människorna få vara ifred!

Kommentarer
Postat av: Jenna

Hihi vilken söt mage du hade på kortet! Och superfin var både du och vagnen!

2009-02-24 @ 16:03:27
URL: http://jennaj.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hoppas allt är bra med er =) Här ska vi strax åka iväg o kolla på HV71-Brynäs hemma hos morfar Bosse o käka semlor =) Man vill inte gärna vara hemma när det enda man ser är en massa flyttkartonger överallt... Det känns så himla stökigt... Kramar

2009-02-24 @ 17:54:32
URL: http://hannizjansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0