Bakar limpor till Torsdags frukost!

Hejsan!

Här är bakverkstan i full gång - Nästan iaf! Jag ställde nyss in två limpor i ugnen! Vi har inget frukostbröd till imorgon bitti så då lär man ta till akuta tips! Jag är väldigt beroende av God och framförallt Stor frukost.. Mitt humör är inte att leka med om jag inte får det! :)

Förmiddagen blev lugn, Thea var på dagis och jag grejade lite här hemma! När Lydia sov middag tränade jag 35 minuter, sen blev det en promenad i 30 minuter.
Efter det tog jag och Lydia och åkte till Valbo för att handla en 5 års present.. Så det blev en tur fram och tillbaka bara!

Camilla tittade in en sväng ikväll :-) Lydia var så rolig och krävde att hon skulle säga "UUÄÄÄ" åt henne så att hon kunde tokskratta sen :-)

Snart är det Alla Hjärtans Dag! Av alla dessa dagar som jag tycker är SÅ överskattade och inte alls nå speciella, så tycker jag ändå att Alla hjärtans dag är rätt så gullig.. Det är ju en fin tanke ändå.. Det kan vara ett tillfälle att göra något fint eller ge bort ngt till någon/några man tycker om :-) Så jag är inte Helt emot den dagen faktiskt...

Nu ska jag lägga Thea!

Kram på Er!

Kommentarer
Postat av: sophie

vad duktig du är som bakar eget bröd och tränar och står i ;)

2009-02-12 @ 08:55:55
URL: http://sophiea.webblogg.se/
Postat av: Fia

låter härligt med nybakat bröd.....du får gärna maila över nått bra recept till mig när du får tid och lust.....kram

2009-02-12 @ 11:36:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0