Amandas Solarium! Öppet 8-22 Alla dagar!

  • Hejsan Svejsan!

    Nu är det dags för lite reklam tycker jag.. För Ni som inte vet så äger jag Amandas Solarium i Hedesunda...
    Solariet är 2 år gammalt och mycket effektivt och bra!
    Det har inbygda fläktar som gör att man inte blir lika svettig som man brukar kunna bli när man solar, och det har också ansiktkanon som ger extra mycket färg i ansiktet!
    Mitt solarium har också rör som innehåller D-vitamin som är nyttigt i viss mängd för kroppen, jag köper alla mina rör från Ultra tan och dom rekomenderar solning i måttlig mängd!
    Och NU tjejer (och killar naturligtvis) är det dags att börja få lite färg inför våren :-)

    Lite tips inför ditt solande kommer här:
  • Smörj aldrig in er med vanlig hudkräm innan solning! Ska man smörja ska det vara Aloe Vera Gelly eller en solkräm fr SOLEO!
  • Sola gärna "upp dig" Jag brukar säga.. Sola 3 dgr EN vecka, sedan har man en FIN brun färg som brukar sitta i 3 veckor..
  • Ta solningen som en avkopplande stund för dig själv, det är skönt med EGEN tid!
  • Stäng av ansiktskanonen om du är mkt ljus eller om det är första gången du solar!
  • LYSSNA på din kropp! Sola Aldrig så att du blir bränd eller att det kliar utan låt din hud vila och smörj GÄRNA in dig med en fet hudkräm efteråt!


Här kommer en lite bild från mig till Er! Brukar inte gilla bilder på mig själv, men lär visa att mitt solarium ÄR bra! :p



Thea har föresten en FET kompis... Hon heter Locobase! Och är en mycket bra hudkräm så här i torra vintertider! den brukar jag smörja mina ben med! *rekomenderas varmt*

Nu ska jag natta småbarn!

Vi hörs och SES!
Kramar


Kommentarer
Postat av: Hanna

Bodde jag i Häsen så skulle jag besöka ditt solarium =) Kram

2009-02-06 @ 22:05:20
URL: http://hannizjansson.blogg.se/
Postat av: Hanna

Fan va smal du är Amanda!

Du behöver då verkligen inte gå ner i vikt!

2009-02-06 @ 23:27:26
URL: http://trasd0ckan1987.blogg.se/
Postat av: Ida

jah, sola skulle jag verkligen behöva göra.. är så blek att jag lyser nu nästan *uscha* Men lite långt till häsen så får bli runt knuten ist=)



kram kram

2009-02-07 @ 00:03:22
URL: http://ihuvudetpaida.blogg.se/
Postat av: Jenna

Åh så fina NI är! :)



Ja på helgerna får man unna sig gotta :)Jag har ätit mig spyfärdig nästintill, det är ju inte så bra heller ;)



Jaså du har solarium, lät härligt. Man skulle behöva sig en solning nu. Man ser ju ut som ett lik.



Hoppas ni haft en trevlig kväll :)

2009-02-07 @ 00:43:28
URL: http://jennaj.blogg.se/
Postat av: Jenna

Hur mycket kostar det att sola där förresten? :) Man kanske skulle unna sig en solning när man är där ute :)

2009-02-07 @ 00:55:14
URL: http://jennaj.blogg.se/
Postat av: Erika

Tänkte faktiskt på dig när jag såg den skylten på Ica :) vart ligger solariet nånstans då? och hur mycket kostar de? :)

2009-02-07 @ 10:59:48
URL: http://eccee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0