Tomten smyger kring vårt hus...

Dan före dan före dopparedan!

Ikväll har Tomten varit och smygit på Stationsflickorna....
Han kom där bortom häcken med sin käpp och sin lykta.. Han smög och han gömde sig bakom gran och tall.. Och till slut så vågade han sig fram till fönstren för att kika in i vår julklappsverkstad!
OJ vilka stora ögon tjejerna fick! Lydia var snabbt framme med rischokladen och skulle "MATA TOTTE ME TÅÅLAN"




HOHOHO säger vi härifrån Station

Samt att jag vill tipsa om en mycket bra Julklapp till kanske ett julklappsbyte!

En underbar Marchall hållare likt en prinsesskrona! Ca 1 m hög i svart med stänk av slitet guld!
Dom har gått som smör och nu finns EN sådan kvar i min lilla Bod!

Pris: 99 Kr
Kan lägga ut bild om så önskas :)

Kommentarer
Postat av: mostern

tror ena julstjärnan vil ha en skvätt vatten....;)

2009-12-23 @ 07:58:35
Postat av: Amanda

haha jo jag såg de själv efter att jag tagit bilden :) Jag är ingen blom-fantast! Alla dör.. va konstigt!

2009-12-23 @ 13:51:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0