Nu skiter jag i julen känns de som

Snart bryter jag ihop!

Den här hösten har varit Vidrig (på alla sätt) och känns som man är så i botten så man inte ens har lust att fira jul.
Thea bara spyr och spyr och spyr och spyr.. Hon hostar varenda jävla natt och spyr ner både min och hennes säng och när man kommer till doktorn är det ju som att dom inte tror mig och sen får man bara ngn medicin så man ska gå hem :(
Nu säger dom att hon har Astma, men hon tar två mediciner och likförbannat hostar och spyr hon Varje dag!

Nu är det inge roligt längre. . 4 års tid där hon själv inte mår bra. Hon har varit med på gympan på dagis 3 ggr på hela terminen, så fort man blir bortbjuden så tänker man nästan NEJ de är ju inge kul.. tänk om hon spyr :(

Så fort hon leker med någon får jag säga Spring inte, ät inte för mkt, sitt still m.m. KUL LIV för en tjej som är 5 år ... Näe!

Igår kväll somnade jag kl 8 ... och sov till Kvart över 8 imorse..och när man vaknar är man ändå lika jävla trött så man bara grinar av allting!

Nu ska jag begära ytterligare en remiss till Barnsjukhuset och jag får åter igen ringa dagis och säga att Thea blir hemma :( Hon missar Lucia denna gång ... ockå..!!!

Nu ska jag sluta klaga, men man sover inte bra när man är helt jäkla ensam, mörkrädd och en som spyr och hostar och så gör man allt för att Lydia inte ska vakna.

Kommentarer
Postat av: Anna

Amanda-stumpoan!!!!! Finns här om du behöver mig.... KRAM

2009-12-14 @ 17:27:32
URL: http://annaspoints.blogg.se/
Postat av: Linn

Hej Amanda! Ni ska absolut inte behöva ha en sådan här jobbig situation, förstår verkligen att det är jobbigt för dig och framförallt för Thea! Jättebra att du ska begära en ny remiss...det är ju tyvärr svårt att bli sedd i sjukvården idag, så därför måste du tjata, kräva och verkligen se till att få den sjukvård ni behöver! Ge dig inte, Ni måste bli tagna på allvar, hon ska INTE behöva ha det så där!!!!

Stora kramar till Er och lycka till

2009-12-14 @ 20:54:17
Postat av: Fia

Kramar till er båda.....

2009-12-17 @ 16:05:11
Postat av: Anonym

TACK alla Ni söta!

Vi ska kämpa på för att få hjälp!

Kram! Am

2009-12-17 @ 20:42:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0