I vår vackra vita vintervärld...

Gysinge!

Vilket vackert ställe.. Idag var allt fruset, vintervitt och ångade magiska känslor i luften!
Vilken vacker natur vi lever i och att vi har så nära till sådana mäktiga platser.. Vi häromkring borde åka dit oftare och bara få andas allt Lugn som finns just där!

                                           



Thea och Linus hade också en mysig utflykt!

Någon som behöver en Extra overall till en liten tjej i vinter? :) jag var lite optimistisk med Lydias storlek.. och naturligtvis är hon större än vad jag trott!
En röd KANONFIN overall i strl 92 från Bondelid :-) med snyggt Bondelid märke på ärmen!


Nu ska jag gå och pyssla lite i min affär och göra om  lite! Ombyte förnöjer!


(Obs! Thea har ingen Blåtira, utan hon har upptäckt att H&Ms Sminkavdelning är mkt intressant...)

Kommentarer
Postat av: Annelie..

Vi hade en jättemysig dag med er..Gysinge är vekligen en fin plats!! och hemresan var också en resa vi inte glömmer i första taget!!! :)

2009-12-31 @ 15:40:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0