50 % REA PÅ ALLT RÖTT HOS MEJ!

GOD FÖRMIDDAG!

Idag blev det en seg start för oss.. Men ibland kan ju det kännas riktigt skönt!
Söndag och det är andra advent och julen närmar sig med Stormsteg!

Vad kan då passa bättre än lite REA på vackra julkläder!
JUST NU Har jag ett Lucia erbjudande i min butik!

50 % REA På Alla RÖDA kläder! (Gäller även mönstrade kläder som har rött i sig!)

Exempel är dessa Bedårande barnklänningar som finns fr storlek 1 år! ORD pris på dessa är 299:-





Mjuka sköna klänningar som passar lika bra till vardags som till kalas! Baskläder i grått el svart under är fint!

Väldigt Få storlekar kvar! Men RING, Skriv, Eller sänd mig ett sms om ni vill att jag  lägger undan en sådan åt er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0