Glass sanering!

Hej!

Ägnade större delen av denna dag till att kasta Mat! Det låter inte likt mig jag vet!!
När jag vaknade i morse och kommer ner får jag se att det ligger Glasspapper ÖVERALLT.. först i trappen, sen i hallen vidare in i stora matrummet och så ligger det rosaröd isglass-smörja här och var... LYDIA!!!! ¤%#"¤"%#&##&"%#¤"
Hon har gjort det igen!!! Medan jag sover på morgonen går hon ner och denna gång äter sig proppmätt på glass!

Det hon glömde var att stänga frysen.. allt kött och kyckling och annat var alldeles slaffsigt! Måste varit vaken Huur tidigt som helst?!



Kollade på Raggarbilar ikväll också, fick först försöka "släpa" med mig en grinandes Thea hem från Torget då jag råkade hamna där av misstag på cykel! Hon skulle bara se när dom åkte och när hon fick se det så blev kommentaren:
"Den gick inte lika fort som våran bil..."

Kommentarer
Postat av: Anna

underbart med barm;)

2009-08-16 @ 00:31:27
Postat av: Jenna

Guu så busig hon är Lydia! HAHAHA ;-)

2009-08-16 @ 09:19:15
URL: http://jennaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0