Nej jag har inte klippt mig! :)

Härliga Fredag! Och tillsammans med fredagen så kommer gotteriet...!
Ganska nyligen hemkommen från Vinnersjö! Hälsade på Maria och co och fikade med en supergod windsorkaka! Vi skulle ta en liten promenad men det blev en lång fika ist! Och det var inte dumt det heller!

Har hunnit flottat i mig mat från pizzan också och druckit ett litet glas vin, gott men onödigt!

Och en egen turnébuss har jag också gjort faktiskt! Tänk om man hade en egen "Amanda buss" liksom.. Ganska kul! Vet inte varför man skulle ha en iof, men man kanske kunde ha Syjunta i bussen eller nå!

                                     
Rosa o fin skulle den vara, dock snyggare fälgar än på bilden!

Många har kommenterat mitt hår idag... "Har du klippt dej" "Har du färgat" "va olik dig du är"
Men saken är den att om jag inte borstar igenom håret på morgonen så har jag självlockigt..
Sådant såhär!

                                            

Nu ska jag ta tag min lilla Lortgris här hemma!
Lydia fick en Ny tröja nu för en timme sen för den andra var blöt.. Så kommer hon in genom dörren och ser ut som jag vet inte vad!
Enligt Thea har hon ätit körsbär och ålat i mitt land.. och hon hade inte behövt skvallrat! Det syns ändå!

                                                       

Länge lever GALLTVÅL!!!

Kommentarer
Postat av: moster

snygg buss!

2009-08-15 @ 08:40:28
Postat av: Linda

Nu förstår jag.....firman blir ett bussbolag!!!Kanske man redan nu kan tinga en linje till vinnersjö!!På 60-talet så gick det ju buss här, det är väl dax igen.......

2009-08-15 @ 20:48:25
Postat av: Amanda

haha! OH NO! Avslöjad! ;)

Visst vore det väl fint om den där bussen gick efter den vägen! Då kunde du stå ute vid busskuren och sälja korv!

2009-08-16 @ 11:14:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0