Ridläger och höstjackor!

Hejsan !

Thea är nyss hemkommen ifrån ett Ridläger! Min lilla tjej har börjat intressera sig för Just - HÄSTAR!
Jag som är livrädd för hästar hade önskat att det funnits KO-läger istället...
Hon har iallafall varit superduktig och när jag kommer för att hämta henne så leder hon hästen HELT SJÄLV och ser ut som hon inte gjort annat, sen hoppar hon upp på hästen och travar iväg! Vilken tjej! Jag som inte ens vågade mig fram på en meters avstånd!



Höstjackor till tjejerna är inköpta, det blev på CUBUS! Rekommenderar den affären!
Dessa söta jackor med prickigt underbart innerfoder och lite markerad midja fastnade jag för direkt!



Kommentarer
Postat av: Hanna

Det är rätt det :) En riktigt häst tjej ska hon bli.

Så nu får du köpa en ponny åt henne

2009-08-30 @ 21:22:24
URL: http://trasd0ckan1987.blogg.se/
Postat av: Sofia

Håller med föregående talare! Klart hon ska bli hästtjej och du PONNYMORSA! Min mamma var också rädd först men det släppte och hon var världens bästa ponnymamma:)

2009-08-31 @ 14:16:09
Postat av: Linda

Jag gillar då bara hästar på min macka.....:-)

2009-09-01 @ 22:10:25
Postat av: Amanda

Ja Hästarna kan sitta i Motorn istället tycker jag! Hoppas intresset svalnar!

2009-09-02 @ 11:09:55
URL: http://amandahedesunda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0