Perfekt flugfångare från Station till salu!!!

Idag har vi varit på Antons Dop i Kyrkan! Det är så fint med dop tycker jag... Roligt att så många fortfarande döper sina barn även fast många nya trender inom namngivning har kommit! Men själv tycker jag det är fint med ett riktigt Kyrk-dop!
Och som Jonas sa: Det är int så dumt att sätta sin fot i Kyrkan ibland heller! Och jag kan inte annat än att hålla med!

                                                       

Dessverre har jag lyckats stoppa i mig alldeles för mkt godsaker idag.. Ojj ojj va jag har ätit tårta!


Tur att man har en hurtig granne som drar med mig på en hurtpromenad! Verkligen behövligt efter att jag känt mig som en uppblåst bulldog med övervikt! Mötte värsta cirkus transporten nästan med karuseller och grejer! Måste forska vidare i var dom skulle då jag fick känslan av att dom tänker övernatta snett bakom mitt hus! Läskigt!

Slutligen!!
Är det ingen som vill ha denna lilla Gobit Utan Kön än så länge? (fast man kan se kön, men jag kan inget om sånt!)

11 veckor gammal, totalt rumsren, jättesnäll, van med Lydia = tål det mesta
Avmaskad, perfekt flugfångare!!

Jag har en till kattunge också, en grå/vit lurvig jättesöt.. men den behåller jag själv eftersom den var SJUKT FIN! haha

GODNATT

Kommentarer
Postat av: Anonym

skulle inte den till Ekmans?

2009-08-03 @ 09:29:30
Postat av: Amanda

Jo det stämmer! Karin blev jättedålig och fick utslag överallt så dom blev tvungen att komma tillbaka med den, tråkigt!

2009-08-03 @ 09:43:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0