Över taket, ovan molnen i en bättre värld!?

En Ordning och Reda dag för Amanda idag!
Tar itu med massor med papper och fixar och donar och det känns jätteskönt!
Lappar om katten är uppsatta, Lappar om att folk SKA SOLA MERA är uppsatta ;), Klädbytardagen är bokad och jag har precis ringt och bokat en annons också.

Hittade ett roligt Moln igår! ;)

Kanske var Mormor som satt där uppe bland molnen och tyckte att jag latade mig för mycket igår eller något! ;)

Idag ska jag putsa lite på bilen också... Inte så fint som det låter men jag ska dammsuga ur den eftersom att Lydia har börjat med sand anläggning i baksätet! Kanske blir en fälg tvättning också! Vem vet!



Nu är det inte långt kvar tills jag slår upp Portarna till min nya "firma" heller! Det ska bli vansinnigt kul! Katalogen har kommit och snart kommer jag avslöja mitt spännande projekt!

Puss och Kram från MIG


Kommentarer
Postat av: Linda

Väntar med spänning på att du avslöjar ditt nya projekt!!!

2009-08-12 @ 21:51:23
Postat av: Anonym

XD HAHAHA handelturism suger :p där får man ju inte göra ett piss.. de e ju en slapp linje! orka va service människa .. jag ska bli möbel designer :D tjäna fett med cash :D!

2009-08-12 @ 23:18:41
Postat av: G..

KUL BILD!! Det är bara du som kan komma på och se nått sånt där häftigt moln, låg på sandsnäs och spanade idag jag med..men icke sa nicke..Gud va kul med din nya firma, är så nyfiken och önskar dig all lycka med den!!!! :)

2009-08-13 @ 15:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0