Klubban på pizzan är jag lite trött på!

KLADDKAKA MED GRÄDDE står på min kvällsfika meny! Alldeles nybakt och så där lagom varm, då är den som bäst!

                                                 

Har kommit fram till en del saker idag..
1. Aldrig mer ta med Lydia när man hämtar pizzamat, den där klubban kan förstöra hela kvällen
2. Att det inte är någon idé att prata med någon som är Dansk, även om man tror man ska förstå så gör man det inte.
3. Att man ska ha respekt för gamla människor! Länge leve min Farfar 88 år!! Han kan jag lära mig mycket av
4. Att jag borde/ska ha plastblommor i hela huset då dom andra ändå bara dör och man ser ingen skillnad
5. Att man alltid ska ha speciella målarkläder när man målar, även om man målar en prickspiller man, trot el ej!

Sist men inte minst kom jag fram till att det är ganska jobbigt att ha en bebis samtidigt som man har större barn :) Anton var HUR go och snäll som helst, men Lydia blev AP-SVARTSJUK och gjorde desto mer hyss!




Kommentarer
Postat av: mostern

va inte du sjuk som en slaktad ko alldeles nyss...och nu...nybakat...?!(=

2009-08-23 @ 17:00:07
Postat av: Amanda

moster: o du är dagvild?? detta skrev ju jag igårkväll.. ser du int de? då var ja inte sjuk..

2009-08-23 @ 17:53:48
URL: http://amandahedesunda.blogg.se/
Postat av: mostern

okey, jag ger mig....

2009-08-23 @ 19:32:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0