En balja med såpa är KUL!!

Vilket BADVÄDER!
Synd om att stackare som började jobba igen nu i måndags när det äntligen blev lite sommar igen!

Jag fick lite vinbär av farfar idag som jag ska göra något gott av tänkte jag!


Lätt att roa barn dessa dagar! Bara en balja med vatten och lite såpa så roar dom sig flera timmar! :)



Att tvätta lite handdukar och sånt är också kul... :)



Igår blev det en långpromenad med Grannen! Härligt! Gäller att ta till vara på såna här härliga kvällar!
Nu ska jag gå och leta rätt på Lydias solbrillor! Hur kan det komma sig att vissa saker har lättare att försvinna än andra?
Köpte ett par supersöta röda solglasögon på Polarn och Pyret! Jag hann se dom i kanske 30 sekunder sen har dom varit spårlöst borta!
Men imorse hittade jag dom... Dammiga, och sandiga i Sandlådan!
Putsade till dom lite och la dom på tork och nu är dom BORTA IGEN!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0