Att äta potatis slår faktiskt Chokladhjulet!

Självaste "LADY LUCK" Blev Årets Hedesundabo!
Grattis säger jag till min Kära kusin Alice Svensson :) Värd sitt pris tycker jag...


Firades och hyllades på Torget igår! :)


Henrik och Johan Palm var också med!

Cityfesten blev lugn i år.. Thea tillbringade en helkväll i både släng-gungorna och kaffekopparna så hon stortrivdes!
Men när jag frågade i morse vilket som var roligast så svarar ungen:

"Att äta potatis i soffan breve Johan Palm"

Jag ångrar att jag har klackar på skorna igår! Det gör ONT idag.. Gick runt halva byn för att få Lydia att sova och man är ju ingen Perelli direkt som är van med klackar!

Nu blir det Sola och Bada medan finvädret håller i sig! :o)

Kommentarer
Postat av: Anonym

men den lilla tullamullan (jodå det är ett ord;)) är ju bara för sööt!!

vilka härliga tjejer du har!:)

(TROR jag, jag känner ju ingen av dom;D,

men thea verkar så himla gullig och lydia äger ju ut suri cruise vilken dag som helst!;D)

tack för en rolig blogg

/s

2009-08-09 @ 13:37:28
Postat av: Amanda

Oj Det tackar jag för!

Har faktiskt hört förr att Lydia är lite som Suri :) Fast hon är nog en aningens lugnare!

2009-08-09 @ 16:46:46
Postat av: Grannen..

Ungar är härliga!! kul att vi fått våra att tycka om Johan och Alice!! :)

2009-08-09 @ 17:52:53
Postat av: Erika

Detsamma :)Vart det kväller tidigt? såg inte till dig nå mer sen..

Ja jättetjuren Teddy har åkt hem igen han var tydligen bara till låns o skule kela lite med kossorna ;)Men vi har världens sötaste kalv där istället den är oxå kul o se :)Kram

2009-08-10 @ 15:02:43
URL: http://eccee.blogg.se/
Postat av: Jenna

Ja detsamma! Superkul att träffas In Real Life ju :-) Ja jag såg det, haha, hon var överallt och ingenstans! Vilken toka, men grymt fina barn har du! Pusskram

2009-08-10 @ 19:01:57
URL: http://jennaj.blogg.se/
Postat av: Jenna

Ja detsamma! Superkul att träffas In Real Life ju :-) Dock kom jag precis från stranden till pizzan, genomäckllig kände man sig!

Ja jag såg det, hon var överallt och ingenstans! Vilken toka, men grymt fina barn har du! Pusskram

2009-08-10 @ 19:07:17
URL: http://jennaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0