Vårens Klädbytardag! Kanske ska sälja lortsoffan?!

Tack gode gud för en tvättbar soffa!
Hur kunde jag ens gå där inne på Ikea och TRO att jag om någon skulle kunna ha en vit soffa i mitt hem?!
Det är fläckar ta mej f*n varenda dag! Sitter nu i soffan med Thea och hon frågade om hon kunde få ETT litet chokladägg..
- OKEJ sa jag eftersom jag vill få slut på påsk kalasandet nu...
Det går TRE sekunder.. Sen sitter hon.. 4 ½ år och smetar av allt kladd från sina händer på MIN VITA SOFFA!

Till något annat...!

Vårens Klädbytardag i Hedesunda närmar sig..! Det skulle tydligen inte bli någon sådan i år så då tog Jag saken i egna händer och ordnade ihop allting igen tillsammans med Camilla! Har samlat på mig två kassar jag vill bli av med.
OM NÅGON är sugen på att sälja: Kläder, cyklar, fritidsartiklar, mammakläder, skor eller vad tusan som helst så kan ni Anmäla Er hos MIG eller Camilla så ska ni få en BOKSTAV att märka era plagg med!
Klädbytardagen blir i Församlingshemmet i Hedesunda söndagen den 10.e maj kl 10-12
Ni behöver EJ vara på plats själva utan vi säljer det åt Er så kan ni hämta pengar och eventuella plagg efteråt.
Frågor?! Hör gärna av er!

Nu ska jag natta ett litet troll!

Vi Hörs!

Kommentarer
Postat av: Sofia/Jozie

Oh, myyycket intressant!!! Ska höra om Annica vill ha besök av mig den dagen, så kan jag komma med typ en lastbil full av grejjer jag vill sälja! :D



Kram, sofia

2009-04-17 @ 00:15:48
URL: http://sofiascrap.blogspot.com
Postat av: K L A R A

Hej besök och kommentera gärna i min blogg!♥

http://klaraas.blogg.se

2009-04-17 @ 14:43:15
URL: http://klaraas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0