Min Magnolia är på väg att gå i blom!!

Nu är grillen tänd! Har ätit fuskmat hela helgen och inte haft ork eller tid med att laga något riktigt gott, så ikväll slår jag på stort! Kött och Klyftpotatis och olika såser och sallader! Gott ska det bli!
Precis när jag står där ute och väntar på glöd så ser jag att min Magnolia snart blommar!!
Jag har haft den så länge och den har aldrig blommat och jag trodde nästan jag blivit lurad och fått hem någon annan buske! Men nu är den på Gång!!


Fick en ganska bra bild faktiskt... En liten Myra som tagit sig upp också!



Idag har jag joggat för första gången på 1 år tror jag.. Gick bättre än jag trodde, även om man känner sig som en stor elefant när man springer.. men man övar upp konditionen rätt bra av att bara gå promenader. Det är som allra skönast ute nu tycker jag när det är lagom varmt och så otroligt fint med de första blommande blommorna!

Nu ska jag ta och tvätta soffan! Åter igen... VARFÖR har vi en vit soffa... Lydia har ramlat och skrubbat upp båda sina knän..och har hoppat runt i soffan efter, så det är små röda fläckar lite här och var..
"Vit soffa med stänk av röda nyanser" Inte alls tokigt!



Kommentarer
Postat av: Ida

åh, guuuuud vad härligt att då grilla!

Här hemma blir det bara med elgrillen =/

2009-04-26 @ 22:02:48
URL: http://ihuvudetpaida.blogg.se/
Postat av: Ida

åh, guuuuud vad härligt att få grilla!

Här hemma blir det bara med elgrillen =/

2009-04-26 @ 22:03:20
URL: http://ihuvudetpaida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0