Dikeskörning med cykeln o skuggor som skrämmer!

Ljuvliga dag och Härliga Sol! Nu går vi verkligen mot en fin tid på året.. Man njuter så mycket mera nu än mitt i högsommaren tycker jag! Nu måste jag bara se till att bli FRISK!

Igår var en stor dag för mig och min 4 åring! Thea lärde sig cykla själv Utan stödhjul! Det var mycket tårar och många dikeskörningar innan hon stolt skrek: TITTA MAMMA! JAG KAN CYKLA!
Man får lite Lotta på Bråkmakargatan känsla och vad glad man blir när man ser hur överaskad hon blir av sig själv..!

Igår var ännu en Nystart av mitt "smala liv!" :) Inte så allvarligt men jag försöker iaf, och alltid i början av veckorna så får jag för mig att ta tag i det ordentligt!
Jag gick en kvällspromenad för mig själv en bra bit, men måste verkligen göra något åt min mörkrädsla!
Jag tror HELA tiden att någon förföljer mig så vid varje lyktstolpe är jag tvungen att titta bakåt..
Sen är det ju så att när man går vid ett gatlyse i mörkret så kommer ju skuggan ikapp mej och liksom går OM mej.. och varje gång det händer så RYCKER jag till och får typ hjärtklappning o tror att det är ngn annan!!

Ett litet tips :)
Dom har en ganska rolig JeanstävlingCUBUS nu och eftersom min syster jobbar där gör jag lite reklam!
Man får välja en outfit med jeans i butiken och ta foto och så kan man vinna resa m.m.
Jag var dit med mina puddingar förra veckan och tog några kort och det blev jättebra! Visar ett kort här.. Dock inte det bästa, men ni ser hur det går till iaf ;)
Ett annat tips: JEANS + TRÖJA till alla barn för 149:- hela veckan ut!





Kommentarer
Postat av: Bettan

Ja de är ett riktigt elände det där.. Alltid är det nåt!

Hur många dagar tog du ut i veckan innan 1-årsdagen?

Står Lydia i dagiskö? Jag vet inte alls om jag vill sätta Edit på dagis till hösten, knappt 1,5år.. Får bli ett syskon istället då kanske :p Hehe



Kram kram

2009-04-07 @ 21:49:49
URL: http://gustavpers.blogspot.com
Postat av: Urban

Haha skuggboxas vetja;)

2009-04-07 @ 22:31:51
URL: http://bollfot.blogg.se/
Postat av: Ida

jah, det är ett H-vete att va sjuk =( Speciellt nu när det har varit fint väder lite till & från.



Idag har jag knappt nån röst alls, så hoppas att ingen "viktig" person ringer & har tänkt prata med mig :p



Krya på dig! =)

2009-04-08 @ 10:29:52
URL: http://ihuvudetpaida.blogg.se/
Postat av: Jennifer

hej, jag vill bara berätta att det är en på bilddagboken som snor dina bilder på dig och dina barn, hon heter Vvvvvvilma där.

2009-04-10 @ 03:24:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0