Inåtgående dubbeldörrar är bättre än att skita ute!

Hej!

En tanke slog mig..! Jag  är ju ganska faschinerad av allt gammalt... Det är händigt hur klok folk var förr i tiden!
Idag byggs det hus hur som helst den ena designen efter den andra och plåt-tak hit och dit! Blää tycker jag! (Okej för dom som väljer det men jag tycker fortfarande det är synd att den gamla charmen byts mot nytt)
Tänk bara en sån enkel sak som Inåtgående Dubbeldörrar!

JAG skulle verkligen vilja ha dubbeldörrar som går just inåt.. Tänk så praktiskt! Varför ser man allt mer sällan sånt?
Min dörr bara FLYGER upp och tar vind så fort det fläktar lite.. Likadant på vintern när jag lär Trycka upp förren och försöka få igenom min breda röv för att sedan börja SKOTTA utanför dörren för att komma ut.. Okej mycket snö är det sällan det är.. Men IBLAND!

                                                         

Finns ju faktiskt om jag ska vara ärlig en hel del som är Bättre NU också som kanske var en aningen sämre förr.. Det här med toalett till exempel.. Förr åt man inne och sket ute typ!
Ganska Glad är jag att toaletterna fick flytta in i husen och att folk numer också är intresserad av att ha ett trevligt badrum!
Vilken skillnad det är när man behöver uppsöka toalett någonstans eller hos någon och man får ett fräscht Intryck! Eller om det är tända ljus, levande blommor, massa goda dofter och städat och rent! Jag tänker ganska mycket på sånt tror jag..

Nu ska jag gå och svida om! Jag har precis varit ute på en hurtis i en timme och ska strax åka till Tång på lite mat! Gott!

                                                        På Återseende!

Kommentarer
Postat av: Hanna

s" rel="nofollow">http://www.blocket.se/vi/19472069.htm?ca=5s



Visst var den fin?

2009-04-13 @ 18:47:37
URL: http://trasd0ckan1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0