Vitsippor !

En aktiv och väldigt trevlig dag har det varit idag..!
Skjutsade Thea till dagis eftersom vi var sena och inte hann cykla som jag hade lovat..

Har varit och hälsat på min Goa vän som var sjuk och passade på att gå en långpromenad medan L sov också! Jag har dragit ner på sovtiderna rejält nu och det har gett resultat!! Kl 19.15 var prinsessan trött och somnade som på beställning! UNDERBART!

                                                                                        
                                                                                     Världens Bästa Thea!

Hela eftermiddan var vi på utflykt vid fäbon...! Varför blir barn Alltid skitnödiga där det inte finns toalett? Är det för att jävlas eller för att det är tokspännande med alla andra alternativ tro? Nåja.. Det finns ju iaf ett fräscht dass..!
                                    

Plockade årets första bukett med vitsippor också som jag naturligtvis glömde på en sten i skogen! *snopet*

                               
Thea och jag skulle ut och hurta lite där också, hon cyklade och jag sprang.. Dock hade hon glömt hur man gjorde när man bromsade.. Så i världens backe kommer hon susandes som Lotta på bråkmakargatan när hon cyklade in i tant Bergs buske.. Thea ramla över styret och gjorde illa sig stackarn...


Imorgon ska jag försöka tvätta klart fönstren i huset, ATT det ska vara så svårt att göra färdigt.. Kanske för att det är så förbannat tråkigt?!

Har suttit med deklarationspapper nu och försökt koncentrera mig fast att Lydia vrålade ur sig och det resulterade i Huvudvärk! Så nu blir det Soffan för mig!

Kram på Er!

Kommentarer
Postat av: maria

vilken vacker buket,vart ingen klippning marie va skuk :(.Nä kummer inte min pappa och farmor kommer på besök över dan.men ska se till att komma på tis.kram

2009-04-22 @ 22:53:40
URL: http://wanersten.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej vännen. Så mysigt ni har det!!! Synd på vurpan bara!! Känns som att jag håller på o förlorar dig!!! :( Känns så tråkigt att det är så längesen nu!!! KRAMAR om er alla!!!

2009-04-22 @ 22:58:11
URL: http://annaspoints.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0