Nu kalvar korna!

Att man aldrig lär sig! Aldrig mer en dag i stan med två barn säger jag bara åter igen....!
Det var helt omöjligt att vara där i princip.. Lydia Vägrade sitta i vagnen, hon ålade och hoppade och reste sig och skrek och slängde sig typ exakt Hela tiden... Thea gick och tjatade om att hon vela ha en ballong, glass, såpbubblor, tablettask, godis, dricka och vete tusan allt! TUR att mamma var med och hjälpte mej..

När jag är inne i Systers butik så frågar jag var första bästa Korvkjosk finns.. Tänkte att Korv borde ju kunna lugna ner ungarna lite.. Bredvid oss vid korven sitter en tant med mustage och har beställt en stor hamburgare med alla tillbehör man kan tänka sig.. Mina barn tycker att tanten är jäätteintressant...
Medan vi sitter där och äter våran korv så säger tanten som har dressing i hela mustagen att: VA MAN SÖLAR NÄR MAN ÄTER....
Jag tänkte i min tysthet att "det beror ju på HUR man äter..."

Vi var i Vinnersjö igår på en liten utflykt!



Nu kalvar Korna!!!!

Jag tog en liten promenad med tjejerna när vi kom hem... Thea cyklade och Lydia satt i vagnen.. När vi kommer hem igen så sätter jag Lydia i knät och märker "Va varm hon är..."
Men så blev jag alldeles blöt på hela tröjan och när jag lyfter henne så märker jag att Jag glömde ta på henne en blöja när jag böt på henne sist!!!!! Hur tankespridd får man va! Så hon stackarn satt där med nerkissade byxor!


Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: maria

men å du lär ju promenera förbi när du är i vinnersjö,så bjuder jag på kaffe ;)

2009-04-24 @ 21:50:11
URL: http://wanersten.blogg.se/
Postat av: Anonym

allt pryder en skönhet verkar det som....

2009-04-24 @ 23:23:03
Postat av: Hanna

Vadå elak?

Hon skriver om en helt okänd tant, utan att skriva namn osv.

Tycker du är lite fjollig som tycker hon är elak.

2009-04-25 @ 19:03:48
URL: http://trasd0ckan1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0