M*M*M*M Plus boka er till Klädbytardagen!!

Goddag!

Ser ut som att det är hur skönt ut som helst ute idag MEN det är det inte.. Det blåser isande vindar och inte alls särskilt trevligt ute! Thea har varit på Kalas idag och jag har varit och gjort lite snyggt vid solariet!
Åter igen så Är det NYA RÖR! Och dom bränner på rejält så sola absolut inte mer än 20 minuter!

Jag hittade en 50-lapp i min bakficka på min kjol! Sånt är inte dumt.. kul att hitta små överaskningar här och var!

Nu vill jag ha Värmen tillbaka igen! Den riktiga vårvärmen.. Så man kan ta kvällspromenader med pyjamasklädda barn!!


Jag och L när vi skulle till Moster Evert... ;)

Nu ska jag fixa lite inför Klädbytardagen! Boka Boka... Tänk så mycket skit man har hemma som man vill bli av med.. Mina ungar har miljoner med kläder som jag nu ska gå igenom!

Hejåhå tänkapå... mmm...

Kommentarer
Postat av: Urban

Det är en varm bild iaf;)

2009-04-18 @ 18:07:47
URL: http://bollfot.blogg.se/
Postat av: Hanna

När, var är klädbytardagen? Kram

2009-04-19 @ 20:24:56
URL: http://hannizjansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0