Kan mumsfrukosten rädda dagen tro?

Ja då var karusellen igång igen då! Jag har inte sovit många timmar inatt...!
Thea är sjuk igen! Jag som trodde vi hade haft allt som går att ha nu och att nässelsoppan på Dagis skulle göra susen.. Men inte då!

Kl 12 inatt fick hon första alvedonen, då låg båda ungarna och sparkade på mig samtidigt som jag försökte leta på en liten ruta att sova på. Sen klockan 3 inatt då var hon klarvaken, låg och var tokhet, gnällde och tjatade "När ska vi gå ner, när ska vi gå ner, jag vill gå ner nu, kan vi gå ner nu, jag vill gå ner nu...."

Och när jag blir väckt i min djupaste sömn är jag inte glad kan jag säga... Var svårt att försöka få Thea att förstå att L också vaknar hon hon gnäller så där.

Och eftersom att dagen började så drygt så gjorde jag en riktigt mums frukost idag! Massa kaffe för att överleva dagen och två smörgåsar med skinka, brieost, rödlök och paprika! Jättegott!



Nu ska jag uträtta lite ärenden! Inköp av fler alvedon ska det bli!

Vi hörs


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken fin kopp!..(:

2009-04-27 @ 12:34:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0