Fortsätta eller inte, jag klurar vidare bland inköpslistor och fårskallar!

OKEJ! ... Jag småskriver lite här tills att mitt huvud har bestämt sig om jag ska fortsätta skriva eller inte.. Man gör det ju för att man tycker det är lite småroligt, samt att man får ju kontakt med en hel del trevliga människor och håller kontakten med många barndomsvänner.. En bra grej att veta för den som kanske Tror att man skriver här för att man skulle tro att man ska bli Känd?!

Va bortskämd man blev av Solen igår! Den värmde ju ordentligt och va mycket positivare alla blir av lite sol och värme.. Jag satt en stund mot garageväggen med tjejerna igår... och det gick förbi en hel del människor under den tiden, och nästan Alla stannade till och nämnde en kommentar om solen! :) Till slut kände jag mig som en växeltelefonist som svarade samma och samma så jag flyttade mig till baksidan av gården..!



Thea verkar fashineras av mina inköpslistor... Av någon anledning så är alltid mina inköpslistor nedkladdade av alla möjliga färger, eller att hon skrivit dit något lustigt Ord eller kanske ritat en gubbe... Några exempel visas Här nedan...
      

På lapp nummer två står det: SKALLE... Hmm jag lämnade den lappen kvar i kundvagnen när jag handlat färdigt. Undra vad den som fick vagnen efter mig tänkte om denne läste lappen.. Skalle... Kanske fårskalle.. Eller möjligtvis att jag vore en mördare och hade som plan att få med mig en skalle därifrån..!

Nu mina vänner ska jag fixa lite lunch! Thea får en kompis idag som ska vara här hela eftermiddagen och det blir KUL för henne!

Kommentarer
Postat av: Bettan

Tack! =)

Ja, så underbart väder det var igår. Men hoppas solen hittar fram under veckan och gärna till nästa helg!!



Och du! Fortsätt skriv!!



Ha de'

2009-04-05 @ 12:36:33
URL: http://gustavpers.blogspot.com
Postat av: Anonym

Fortsätt skriv :P

2009-04-05 @ 20:53:24
Postat av: Carro

Godmorgon :) Vad händer idag :)?



puss

2009-04-06 @ 08:01:33
URL: http://carolineamandaanette.blogg.se/
Postat av: betty svensson

du är wannabe mej :D

2009-04-09 @ 20:46:21
URL: http://svenssonbetty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0