25 % på Lindex eller så...

Godförmiddag!

Skönt för alla Er som jobbar kort vecka nu och sedan blir långlediga! Jag riktigt känner hur härliga såna veckor är.. att endast jobba Månd, tisd sen gå på jul ledigt! Jag har också haft det så innan jag blev mammaledig och faktiskt så längtar jag tills man får uppleva sånt igen! Nu är det liksom inte samma längtan och känsla då man är hemma jämt..

Jag blev aldrig sjuk igår iaf, peppar peppar! Och hoppas vi inte blir det heller!
Idag ska jag åka en tur till Valbo helt själv och inhandla två saker till jul, inte julklappar för dom är klara för längesen utan annat tjafs! :)

Tänker dock vänta tills posten har kommit för Alltid när jag åker till valbo och handlar så när jag kommer hem så har jag fått en del rabatt checkar i postlådan som man då missat.. typ 25 % på Lindex eller nå och det är faktiskt irriterande!

Nu ska jag förbereda lunch sen åka!

Hej svejs!

Kommentarer
Postat av: Linn

Halloj! Ska också in till stan idag...först ska jag och Janne gå ut och äta sen ska va ta itu med det sista inför julafton...tur att köpis har öppet till 22 ;)

Ja visst är det irriterande att få rabatter och sånt direkt efter man har varit och handlat något i just den affären!! Vi får dock posten redan kl 9 på morgonen =) men isället så lyckas rabatterna alltid komma dagen efter tycker jag!

Ha en riktig GOD JUL! Kram Linn

2008-12-22 @ 12:53:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0