Slutet av april!

Hej! 
Jag ser att ni är ivrigt in! - i en månads tid har detta med mitt skrivande legat på is! Ibland kommer livet emellan.. ibland finns det annat som tar fokus och måste komma i första hand! 
Vi har haft det kämpigt med livet en längre tid men de är inget jag gapar om åt alla håll men berättar gärna om ni frågar ♥️

Här kommer ett par tre inlägg om vad vi haft för oss iallafall! 
Slutet av april bjöd på fina dagar!
Vi blev bjudna till SVENSSONS på årets första altan middag! 
(null)
Man tröttnar aldrig på Grillat! 
(null)
Mosters mat 👌🏼
(null)

(null)
Vi åkte även ner på Ön o hade ute picknick med fika en fin aprildag! Mysigt ända tills Elon sa: "Titta ojmen pappa" ha ha gissa om vi galopperade därifrån!!!! 
(null)
Mysig kväll med Lydia och spel! Lydia som vill vara med sin mamma varje dag 💜  en liten mini me med andra ord! 
(null)
Vi har också lekt massor i sandlådan innan de blev för hett! 
(null)
Fina fina Elon som älskar att vara ute! Fick han välja själv skulle han vara ute jämt! 
(null)

(null)
Vi övar också på att cykla och han börjar bli bra stark i benen! 
(null)
Årets första vitsippor! Finaste blomman och vårtecken! Älskar att få plocka dessa små buketter! 
(null)
Spontan middag hemma hos mina föräldrar med min syster o familj... grillat i massor o lite havskräftor o hummer! En bättre kväll som började med en cykeltur i träningskläder o slutade med en helkväll med dom bästa ! 
(null)
Ibland blir det även en tur med trehjulingen!
(null)
Vi har krattat o gödslat o eldat gräs, o självklart lite fika däremellan! 
(null)
Min fina 13 åring har gjort mig sällskap på några promenader - ett perfekt tillfälle att få lite egentid o surra lite hemlisar! 
(null)
Garage fika med mormor! 
(null)
Vad vore livet utan kaffe!! 
Kram kram! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0