Vad blir det för mat?

Ja de här med vardagsrätter är verkligen så drygt att komma på hela tiden tycker jag - jag brukar fota mina rätter o ha i ett album i telefonen så jag kan få lite snabba tips ibland 😅 men de är verkligen kul om man får nya tips! 
Veckorna springer verkligen iväg! Man jobbar o jobbar å så är det lite helg i två minuter sen jobb igen!
(null)
En av veckans maträtter hos oss, snabbaste maten när vi både jobbar länge även om de tar en stund att steka visserligen! 
(null)
Sen funkar alltid "pytt i panna" kasta ihop allt man har ba! 
(null)
Å glöm inte att de är mycket bättre o godare med egen pytt, köp inte påsarna med färdig mat!! 
(null)
Korvstroganoff! De äter väl också halva Sverige varje vecka - jag brukar ha en klick gräddfil till!
(null)
Fredags tacos! Funkar alltid! Helst ska man ha matchande skålar såklart men just nu var allt i disken hos oss! 
(null)
Hade även en kväll denna vecka Lyckades jag få egentid typ två timmar vilket inte hänt på väldigt länge - så skönt! Jag, jockeboy o te! 
(null)
Å Lydia ramlade i trappen i skolan i veckan o gjorde illa armen, så typiskt! Men det gick bra! 

Kram kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0