Sportlov

Hello Sportlov,- fast så mycket till sportlov har inte vi! 
Både jag o F jobbar alla dagar o Elon är på dagis som vanligt.
T o L är hemma... men även lite hos mormor!
(null)
Vi åkte till badhuset förra helgen för att göra lite roligheter iallafall ♥️
(null)
Så trött man blir när man badat, man känner sig som en urvriden disktrasa... helt slut!
(null)
Min lilla mini kille va du blir stor! Skjorta o jeans o vips så blev han värsta grabben 😅
(null)
Vi har åkt spark också! 
(null)
Älskar min nya jacka men huvan är på gränsen till lite för stor! 
(null)
Så här ser det ut hemma hos oss konstant nu... 
Garage i hela soffan! 
(null)
Ibland finns även syskonkärlek i vår familj... Lydia vaknar ofta vid 6-7 tiden. En morgon gjorde hon frukost på sängen till Thea, fint tycker jag som njuter de få stunder de är sams... de hugger på varann hela tiden annars ... de gafflas nå grymt!
(null)
Själv jobbar jag på o har hunnit med ett par ute luncher också ... jag som är snål-Ove emellanåt tycker att 110kr för en sallad till lunch är i det dyraste laget - Inte OK Java!!!!! 
(null)
Jag o L tog en promenad ikväll! Kallt men friskt! Inatt ryktas de om över 15 minus igen... burr!!! 

Helgen på intågande .. melodifestival mys o ledigt - livet på en pinne som Edward Blom skulle ha sagt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0