Kalas och dunderförkylning nr 2

Tjolahopp!
I torsdags började jag känna den här smygande förkylnings känslan igen, o pang så var jag genomförkyld i fredags! 
(null)
Följde med kollegor på ute lunch fast att ja varken kände någon smak eller kunde prata för då hostade jag .. 
(null)
Lyckades svänga ihop en gräddtårta enligt önskemål för igår fyllde min darling år! Ja tycker om att baka tårta och gör helst egen!
(null)
Blomsterbud från vår finaste Kerstin!  (null)
Själv fick jag ursäkta mig för alla för att ja var så tystlåten o hängig o lät gästerna serva sig själva - men F är ju ganska duktig ändå lär ja säga på att hålla ställningarna själv. 
(null)
Champagne o blommor!
(null)
Blått är flott!
(null)
Men... kalaset gjorde inte mig piggare, vaknade i morse o trodde ja vägde 350 kilo o huvudet sprängdes - kan man få influensa igen ? Har legat hela dagen o kommer inte upp på benen! 
Känner mig utmattad - slut - orkeslös - kan de va kroppen som är mera mottaglig / svag nu bara för att jag stressar så psykiskt? Har ju både jobb o en del hemma just nu som jag stressar upp mig över. 
(null)
Lydia bjöd på lunch iallafall - eller bjöd o bjöd ha ha - Fredrik stekte upp något o Lydia bar in en tallrik till mig i soffan! 
(null)
Är mamma sjuk får Elon äta tårta direkt från tårtfatet  (null)
Väldigt lyxigt för någon som är 2,5 år!
(null)
Men ja fattar inte hur ja kan få influensa känslan Igen! 
Har ställt klockan på 5.30 o räknar med jobb imorgon iallafall - men kommer ja inte upp på benen så är de ju så. Någon som testat Chi-San? Står att de är mot trötthet o svaghets känsla - jag hoppas det funkar! 
(null)
Ni som känner mig vet att de här är så INTE jag - pizza - i en kartong - o dessutom vid tvn i soffan - händer typ aldrig, bara när jag är sjuk! 

Ha en fin kväll! Ja ska ta lite mera ingefära innan ja säger godnatt... sov 2 timmar idag med men är fortfarande lika trött! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0