Volvo ocean race - dag 1

Alltså årets i särklass roligaste resa kommer jag att berätta om nu... 
Ni ska bara veta veta hur jag tvekat på det här om jag skulle åka eller inte... jag hatar verkligen att lämna barnen o tycker verkligen de är supersvårt! Elon har vi dessutom aldrig lämnat bort förr så ni ska bara veta vilken ångest jag hade ... tårarna sprutade hela dagen på mig och de kändes så himla jobbigt! Men iväg kom vi iallafall och jag har då aldrig skrattat så mycket som den här resan... alltså tårarna har sprutat av skratt hela tiden! 
(null)
Vi började iallafall med en Öl på järnvägskrogen... 
(null)
Lilla gullhjärta va de va jobbigt att säga hejdå för 3 nätter! 
(null)
1.a klass tåg ner till Göteborg! En lång men rolig resa det med! 
(null)
Väl framme fick vi en goodiebag från Volvo o sen checka in på hotellet! 
(null)
Eftersom dom tydligen glömt mitt o Freddes rum så fick vi bo högst upp  o dom andra längst ner 😆 men vi hade finast utsikt! 
(null)

Det blev bra ändå fast jag var så skeptisk! 
En rolig tågresa med massor av gott att dricka gjorde susen! 
(null)
Alltså dör av skratt hela tiden med de här gänget ... Kent som vi åkte med är min nya Bästis, så generös o trevlig på alla sätt och vis! Nära till skratt o verkligen kul! Som när vi försökte få beställa något att äta i baren när klockan började bli lite för mycket o han skriker rätt ut att cha-cha är ju en hund!! Dom har hund på menyn 😂😂 
(null)
Så våran kvällsmat fick bli öl, med nötter o chips! 
(null)
Första kvällen kom vi i säng vid 1, men skulle lätt kunnat sitta uppe flera timmar till.. men Helgens schema för oss var späckat med massa roligheter! 

Fortsättning på dag 2 följer ... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0