Underbara helg!

Man vill aldrig att helgerna ska ta slut,- så himla skönt att vara ledig när vädret bjuder på de bästa dagarna någonsin! 
(null)
Tanken var att sluta sova middag helt o sluta med napp vid 3 års dagen,- men svårt i värmen... ibland behövs en vila för att orka! Så vi spar på de ett litet tag! 
(null)
Så himla fint överallt! 
(null)
29 grader - utom vid våran perrong där är de 48 grader jävla hett! 
(null)
Spelar memory i skuggan med Elon! 
(null)
(null)
I fredags fick han 3 års paket i postlådan också - vilken överraskning ♥️👋🏻
(null)
(null)
En liten vy från mitt jobb fönster 😂👋🏻 jag är
Så nöjd med läget av min arbetsplats!  (null)
Avlutade veckan med lunch på stan med kollegor! 
(null)
Igår firade vi min morfar Torsten med smörgåstårta! Han fyllde 86 år! 
(null)
Sen blev det Pizza Dinner på svenssons altan! 
(null)
Man orkar inte göra många knop i köket
Själv dessa dagar 😅
(null)
Söndagens lunch fick bli det här... iskall fil med lite gott på! 
(null)
Men alltså kolla våran stackars hemska gräsmatta ... totalt sönder bränd - vi klippte gräset 1 gång sen dog hela gräsmattan! 
(null)
Sticker i fötterna när man går på den! Usch! 

Hörs hej! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0