Valbo * 2

Hello lediga dagar! Glad att jag fixade till så jag kunde vara ledig även dessa dagar... det behövs om man säger så! De här dagarna med barnen är värda så mycket eftersom jag jobbar 100% sen, o nu när de är så jobbigt hemma så är de extra viktigt! 


Igår var de shopping på schemat - och mina damer har ju lärt sig av sin mor hur de ska gå till. Alltså Gud va dom handlar! Lydia är värst, hon vill ha allt... Thea vill ha men är mera seg o vill jämföra o köper bara de hon absolut vill ha, medan ja o Ludde köper allt vi kan. 🙈


En svindyr fika för 300kr som inte Smakade gott, nej vi gillar ju hembakat vi... 

Ingen av barnen åt upp sin "gobit"

Sprutgrädde, va? De smakar ju luft! O inte ens Elon tyckte om sin lilla mini brownie - 

Å jag hitta  inte ens "vanlig kaffe" uppe i menyn så ja tog chai latte för dyra 49 (!) kr!!
Tjejen i kasssan frågar om jag vill ha kaffe smak på den... Ja tack - sa jag! 
PANG så stog de 10kr EXTRA på kvittot för kaffe smaken ... jag må verka snål .... men hur kan dom fråga om jag vill ha kaffesmak utan att berätta att den då kostar 59kr istället 
Den smakade förresten skit!!! Så jag lämnade den... 
varför finns de nästan bara caféer som säljer konstgjorda kakor som smakar E ämnen ? 

Idag blev de leklandet - Igen!!!! Jag passar på nu att lyxa med barn tid... o ni skulle sett Elon hur taggad han var! 😅👍🏼 

Flög in å rusa till rutschkanorna ....



Fick med mig Thea idag som aldrig varit dit förr... hon gör ju helst andra saker men jag sa att vi kunde sitta o surra lite, men ja tror ändå hon hade lite kul hon med :) 

Godnatt! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0