Lördagsbestyr och

Hello Lördag! 
Som jag njuter av helger, så skönt att slippa stressen till jobb och på morgonen o allt 
.... 
i torsdags var de kusinmys med lillflippan! 
(null)

(null)
Gullhönor! 
(null)
Å igår körde vi en tacos fredag, de var längesen! 
(null)
Å så lite sötsaker på det ☺️
(null)
Jag har beställt såna här braiga klisterlappar till kläderna... smidigt att bara klistra på! Behövdes nu när vi bytt ut alla storlekar till 98/104, han växer min lilla bäbis 😂👍🏼
Traktorer såklart på lapparna, han älskar traktorer ... 
(null)
Imorse fick vi sovmorgon, Elon sov länge... så skönt! 
Thea sover ju halva dagarna o Lydia äter inte frukost tyvärr fast att vi försöker göra lite extra på helgen!
(null)
Jag älskar frukost! 
(null)
Å Elon vill ha mannagrynsgröt han, de är hans favorit ☺️
(null)
Fin dag idag, lagom kallt o så fint med all snö! 
De blev en tur med sparken till Ica! 
(null)
Sen blev de ett bubbelbad för Thea o Elon, medan jag besökte solarieöarna! 🙈
(null)
Alltså maten ikväll .... här är de som blev över för jag hann inte fota innan 😂 så jädrans gott de blev ... vi hade fin oxfilé hemma ... o jag gjorde en sås med kantareller o gorgonzola ... så gott! 
(null)
Sällskap till middagen blev - traktorer såklart! 
Alltså jag kan äta i en timme typ... medan Fredde äter på 5 sekunder sen reser han sig och går... 😆 å hur ska man då få en 2.5 åring att lära sig att man sitter kvar tills alla ätit färdigt 😄 jag försöker men de går ju inge bra när F är så stressad när vi äter. 

Nu är de tv hela kvällen för vår del! 
Kram o hej! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0