Iskall men härlig dag!

Idag har de varit kallt, svinkallt med andra ord men sååå himla fint ute! Älskar rimfrost! 
Vi tänkte tanka lite energi och kyla bort lite baciller så åkte på en liten utflykt! 
(null)
Så fint vid älven! 
(null)
Å Thea har vuxit i mina ögon på bara noga få veckor, hon är så snäll trevlig o omtänksam o inte alls så där tonårsilsk som hon kunde va mestadels i höstas! 😆🙈 
(null)
Vilken magisk dag! 
(null)
(null)
Iskallt att ta av sig vantarna bara o mina tår domnade typ bort fast jag hade canada snow skorna som butiken lovade skulle va dyng varma... jo tjena... jag frös som en gris!
(null)
Pinnbröd! Underskattat, enkelt o såå mysigt! 

Nu ska vi röja lite här, jag har tvättat soffans överdrag idag så ska försöka fixa den innan de blir kväller o sent ☺️
Hej svejs 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0