Fredag lördag söndag

Helgen går ju alltid lite föör fort... man hinner liksom knappt få slå ner arslet så är de dags att ställa klockan på 5.20 igen! Snark!
Just nu är jag inne i En gnäll period, jag letar fel på allt... 
(null)
Helgen har iaf varit bra! Alice kom till oss i fredags o Elon blev så glad! Sprang runt o ropa Alice hela tiden! 
(null)
Kollar på kort! Vad vore livet utan mina album säger jag! 
(null)
Lördag startade med sovmorgon till 7.30 å sedan gofrukost på de! 
(null)
Sen åkte vi på äventyr - säng äventyr ! Ni anar inte hur trött jag är på våran säng ... köpte den på impuls när jag flyttade till lägenheten - på Ikea dessutom ... o jag inser att jag inte ska handla där för jag blir inte nöjd med nåt! Sängen är både ful och inte skön! 
Så nu ska de bli en Ny!
(null)
Elon åker rullis!
(null)
Man lär ju "provligga" såklart! 
(null)
Alla var skönare än den vi har nu iallafall
(null)
Å den här står de liksom Amanda på så nu gäller de bara att även Fredric inser att den här är värd varenda öre. 
(null)
Elon vela ha den här han 😂👍🏼
(null)
Lördag kväll köpte vi färsk fisk på Ica! Älskar när dom har något av de lilla extra! 
Testade Ostron för första gången i mitt liv o de var inget för mig.. alltså inte äckligt - men varför betala för att svälja en salt slemklump? Jag fattar inte grejen!!! 
Slem klumpen med smak av salt o hav satt kvar i min hals resten av kvällen å jag skulle vilja veta varför folk betalar för sånt ?
(null)
Varmrätten blev bättre... torskrygg kan inte bli fel! Så fräscht!
(null)
Men som sagt... dessa köper nog inte jag igen... 
(null)
Söndagen bjöd på detta! 
Lugn förmiddag o storhandling på eftermiddagen med En liten E som inte vela sammarbeta .. han skulle absolut stå inne på Ica o stirra på en skylift, o fick han inte de la han sig å grina! 
För övrigt ganska smidigt att handla idag då vi ska på 1 års kalas imorgon!
(null)
Älskar när vi inte behöver känna att kylen är tom 😂🙈
(null)
Godaste söndags maten i dålig bild! 
Rådjur med potatis och gräddsås o lite rönnbärsgele! 

Nu är kl 22 och jag säger godnatt världen! 
Förresten... va gör man om sitt barn hatar att åka bil... 😩 Elon skrek som en gris hela vägen hem idag o typ streta med bena o stod i bilstolen för att han inte skulle ha bälte - hur kan han va så grymt envis o komma på en sån idé... alla andra ungar verkar ju sitta hur snällt som helst! Är ju så stressande! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0