Tisdag o Bihåleinflammation

Tisdag - vem uppfann den dagen! 
Den har alltid varit "min sämsta dag" tycker den är så gäspig jämt!
Men alltså de här drämmer verkligen... 
(null)
Ibland när man är på sur humör - så finns de folk som lyckas att få en att skratta fast man tänkt att man inte ska skratta- de är såna man ska hålla hårt i! 

Thea är rasslig än - hon hade ju influensan i en vecka hon med... sen var hon frisk i 3 dagar och så i torsdags så fick hon huvudvärk i skolan... nu har hon haft huvudvärk i 6 dagar - å de släpper inte! Jag har såklart pratat med Hc och de är troligen bihåleinflammation så vi ska avvakta!

(null)
En tur på 9.an i morse! 
Jag försöker alltid ut o springa lite emellanåt för de är verkligen ett stillasittande jobb jag har i övrigt så varje lunch o kafferast så försöker ja gå ut en sväng så man får röra sig lite! 

Nej nu ska ja sova! Ny Dag väntar o jag tror de blir lunch med kollegorna imorgon! Å de älskar man ju! 
Godnatt 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0